DePaarseEngel-def

De Paarse Engel

Rank 694 Gelezen 184 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 189 Favoriet 9 Recensies 106
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 7   Topics 0   Leesclub

Na zijn laatste missie neemt geheim agent Jim Matteos een aantal maanden vrij om zaken uit zijn verleden te verwerken en na te denken over zijn toekomst. Aan zijn verlof komt abrupt een einde wanneer Jorge Herreira, een berucht drugscrimineel, op spectaculaire wijze uit de zwaarbewaakte San Quentin staatsgevangenis in San Francisco ontsnapt. Herreira dreigt met een actie waarbij Amerika zich moet voorbereiden op talloze slachtoffers. Met een controversieel plan slaagt Jim erin door te dringen tot Herreira’s organisatie. Hij ontmoet de vrouwelijke rechterhand van de drugscrimineel en probeert via haar achter het snode plan van Herreira te komen. Tot Jims grote ontzetting brengen zijn ontdekkingen hem niet alleen dichter bij de drugscrimineel, maar ook bij een verschrikkelijke gebeurtenis uit zijn eigen verleden.

Thriller
Jim Matteos (2)