De penis

De penis. Handleiding voor eigenaren staat boordevol feiten, anekdotes en inzichten over de veelbesproken maar weinig begrepen penis. Geen ander lichaamsdeel roept bij mensen zoveel liefde en haat, gelach en bewondering, afschuw en schaamte op. Maar met dit boek verandert dat. Deze Noorse bestseller van bekende uroloog Sturla Pilskog rekent voor altijd af met gêne en ongemak. In dit fascinerende en zeer leesbare boek worden mythes ontrafeld, vooroordelen besproken en álle vragen die je ooit over de penis hebt gehad, helder beantwoord. Waarom krijg je natte dromen? Hoe groot is normaal? En: word ik impotent van de straling van mijn mobiele telefoon?

Recensies (1)

Is De penis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De penis