De perfecte storm

Het zijn ruwe tijden. We zitten in een perfecte storm waarbij crises elkaar aanjagen. In Nederland is te lang gekozen voor polderen en uitstellen van lastige beslissingen. Nu moet de politiek volgens Jan Rotmans eindelijk het eerlijke verhaal vertellen. Dat de komende jaren moeilijk zullen blijven en dat we flink moeten investeren in de toekomst. Maar als we de pijn rechtvaardig verdelen, radicale keuzes durven maken en kiezen voor authentiek leiderschap ziet hij redenen voor optimisme. Want de onderstroom van mensen die werken aan een duurzame samenleving groeit snel. Net als een nieuw bewustzijn.

Is De perfecte storm het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De perfecte storm