De prijs van hebzucht

De prijs van hebzucht

Thrillers & Spanning   Topics 0
Op de terugweg van een sollicitatiegesprek wordt Katie Johansson, een 28-jarige serveerster, overvallen door noodweer. Ze vindt een schuiladres in een leegstaand pand op een verpauperd bedrijventerrein, waar ze ongewild getuige is van een uit de hand gelopen drugsdeal. Nadat de gewelddadige confrontatie, in de vorm van een vuurgevecht, teneinde is en ze het vermoeden heeft dat alle criminelen zijn omgekomen, komt ze tevoorschijn en gaat aan de haal met een enorme sporttas waarin zich ruim één miljoen dollar aan contanten bevindt, waarmee de drugs betaald had moeten worden. Helaas voor haar blijkt er toch een overlevende te zijn, namelijk een gewetenloze drugsbaron met wie Katie toevallig de vorige avond was gaan stappen en de nacht mee had doorgebracht. Al spoedig komt ze achter zijn kwalijke reputatie, en hij komt te weten dat zij in het bezit is van het geld. Voor hem een meer dan voldoende reden om haar op een barbaarse wijze te willen vermoorden. Het geluk is aan haar zijde, want op welhaast miraculeuze wijze kan ze aan de dood ontsnappen, zodat er voor haar nog maar een ding overblijft: hals over kop op de vlucht slaan. Voor hem het begin van een bloedstollende achtervolging!
Thriller
Boekscout VOF