De prijs van politieke correctheid 2.1

De Prijs van Politieke Correctheid’ behelst een bundel van 110 leesstukjes. Het boek laat zich het best samenvatten door een greep uit de inhoudsopgave:
Politiek is een vuil spel * Leven zonder troost * Politieke scholing * Postmodernisme * Waarom verschillen ethici zo van mening? * Cyborgs * Het pragmatisme * De meltdown van het Westen * Democratie als beslissysteem * Our Money is the World’s Money * Imperium * The Mighty Wurlitzer * Fake news * Rechtvaardigheid * De Money Masters * De grootste sponsor van terrorisme * Oorlog * Is Covid-19 een biowapen? * Oorlog tegen de man * De gelijkheidsideologie * Fenomenologie * Het kansbegrip * Wie controleert de rechter? * Zijn wij slim genoeg voor democratie? * ‘Weest kinderen in uw boosheid, maar niet in uw oordeel’ * Samenzweringstheorieën * Waarom haat het Westen Rusland* De informatiemaatschappij * De koude oorlog 2.0 vs China * Is Rusland onze vijand? * Diepe beginselen van Goed & Kwaad * Goede & kwade compromissen * Intellectuelen in de politiek * De Renaissance van Europa ? * De Natiestaat * Wereldpolitiek * De koude oorlog 2.0 vs Rusland * First Strike * Junk science * Imperium * All Lives Matter * Heidegger * De Sixties e.v.a.

Is De prijs van politieke correctheid 2.1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De prijs van politieke correctheid 2.1