De Provence

Lavendelvelden en wijngaarden, oude dorpjes en prachtige steden, de zee en de bergen. In de Provence is werkelijk alles aanwezig om een gelukkig mens te worden. Dat heeft cartoonist Marec goed begrepen. Hij maakte van de streek zijn tweede thuis en deelt nu met ons zijn adressenboekje. De Provence leidt ons langs alle plaatsen waar de schoonheid en de kunsten hoogtij vieren. Naast zijn bijzonder sfeervolle schetsen en cartoons bevat deze liefelijke gids ook foto’s en fantastische verhalen over alle grootheden die hier neerstreken, mythische figuren zoals Edith Piaf, Coco Chanel en Le Corbusier.

Een heerlijk en zinnelijk boek, waarmee je de Provence in je woonkamer brengt, maar dat evengoed kan dienen als leidraad voor je eigen reis naar dit wonderlijke Franse paradijs.

Is De Provence het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Provence