puzzelaarvanstrom

De puzzelaar

Rank 557 Gelezen 105 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 186 Favoriet 3 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 3   Topics 0

De puzzelaar is digitaal in twee delen verschenen, de papieren versie bevat het hele boek.

Rechercheur Lianne Bloemen heeft ondanks haar jonge leeftijd al veel ervaring en trainde zelfs bij de FBI. Toch staat ze nu op non-actief, omdat ze de vermoedelijke seriemoordenaar Faro in de boeien had geslagen op basis van onrechtmatig verkregen bewijs.

Dan wordt er een lugubere vondst gedaan: een moordenaar heeft lichaamsdelen van zes mensen gepresenteerd als één lijk – een creatie van De Puzzelaar. Er is behoefte aan Liannes expertise en ze ontdekt al snel een link tussen de slachtoffers. Ze komt De Puzzelaar langzaam maar zeker op het spoor, maar weet ze zichzelf wel te beschermen? De wraakzuchtige moordenaar Faro heeft het op Lianne voorzien… Hoelang kan ze zich nog voor hem schuilhouden?

Literaire thriller
Ambo|Anthos
15 september 2020
15 september 2020
9789047205630 , 9789047205784

Kees van Duyn Hebban Recensent

Boeiend en origineel

door: Kees van Duyn 6 likes ebook

Nadat Martyn van Beek zijn carrière bij de onderzeedienst van de marine (en een deels voltooide vliegopleiding) beëindigd had, besloot hij een droom waar te maken die hij altijd al heeft gehad. Hij begon in 2010 met het schrijven van een boek. Omdat hij een liefde voor het Indonesische eiland Bali...

Reacties op: De puzzelaar