De Puzzelaar

De puzzelaar

Rank 424 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 96 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

De Puzzelaar is het spannende thrillerdebuut van Marit Vanström, dat verschijnt in twee delen. Voor de fans van M.J. Arlidge en Daniel Coles Ragdoll.

Rechercheur Lianne Bloemen heeft ondanks haar jonge leeftijd al veel ervaring en trainde zelfs bij de FBI. Toch staat ze nu op non-actief, omdat ze de vermoedelijke seriemoordenaar Faro in de boeien had geslagen op basis van onrechtmatig verkegen bewijs. Dan wordt er een lugubere vondst gedaan: een moordenaar heeft lichaamsdelen van zes mensen gepresenteerd als één lijk. Er is behoefte aan Liannes expertise en ze ontdekt al snel een link tussen de slachtoffers: alle vijf waren proefpersoon voor een nieuw medicijn. Lianne is gedreven de zaak op te lossen en gaat undercover. Het lijkt een slimme manier om zich verborgen te houden voor Faro, die heeft gezworen wraak te nemen voor zijn arrestatie. Maar ze is allesbehalve veilig.

Literaire thriller

De 11 van september in de categorie spanning
04 september 2020 15 reacties
  Meer artikelen

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in september?
01 september 2020 92 reacties
  Meer artikelen van lezers