De reis van de Grospo

Rank 4416 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Dit nieuwe en fantastische verhaal van de bekende SF-auteur Harry Harrison speelt zich af op de koude en ellendige planeet Strabismus waar de verknipte Kolonel Moort en de verbannen soldaat Edeldeel een bevoorradingspost voor ruimteschepen bemannen. Als ze bericht krijgen dat de GROSPO (GROndverzettende SPOorweglegger) zal aankomen, blijkt dat na landing een robotachtige machine met een hoog IQ te zijn, die spoorrails legt voor voor de volgtrein bestuurd door de grijze Admiraal Klojo, geassisteerd door de zwoele, mooie, sexy luitenant Polly-Styreen Skuim. Als Klojo, Moort, Skuim en Edeldeel zich op weg begeven blijkt er op Strabismus veel meer te beleven dan Edeldeel ooit bij zijn verbanning had durven hopen ... Deze spannende, soms griezelige en dan weer wonderbaarlijke reis werd geïllustreerd door Jim Burns met 35 unieke olieverfschilderijen. +

Fantasy & SF
Illustraties