De rekruut

VN:

De rekruut

Rank 6231 Gelezen 260 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 113 Favoriet 13 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 4   Topics 0

Voormalig geheim agent Evan Smoak helpt als de 'Nowhere Man' iedereen die hulp nodig heeft en zich tot niemand anders kan wenden. Maar deze keer is degene die zijn hulp inroept een oude bekende: Jack Johns, de man die hem als kind uit een weeshuis wegplukte en hem opvoedde als hij zijn eigen zoon was. De man die Evan ook opleidde in het Orphan-project, een officieel niet-bestaand trainingsprogramma van geheim agenten.

In het diepste geheim is een team van huurmoordenaars bezig iedereen die bij het Orphan-project betrokken was uit de weg te ruimen. Ze zitten Jack op de hielen en Evan krijgt van zijn vroegere leermeester nog één allerlaatste opdracht: ga op zoek naar mijn laatste protegé en rekruut voor het Orphan-project en bescherm hem. Hierdoor komt Evan recht tegenover een oud-collega van hem te staan, Charles Van Scriver, die vastberaden is alle Orphans te doden. Helemaal boven aan die lijst staat: Orphan X.

Thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Onno van Rijen Hebban Recensent

Actie en nog eens actie

door: Onno van Rijen 2 likes

‘Joey leunde met haar schouders tegen het bed en was zo te zien bezig een Rubiks kubus op te lossen die ze uit haar rugzak tevoorschijn had getoverd. Ze draaide aan het ding met de snelheid en overgave van een eekhoorn die een walnoot soldaat wil maken.’

De rekruut is het derde boek in de...

Reacties op: De rekruut