Reptielengids

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Deze onmisbare gids is geïllustreerd met meer dan 340 kleurenfoto’s, de meesten prachtige close-ups gemaakt in een fotostudio. De gids geeft toekomstige reptieleigenaren belangrijke informatie over de verzorging van een breed scala aan exotische reptielen en amfibieën. Chris Mattison studeerde zoölogie aan de Universiteit van Sheffield en is gespecialiseerd in de natuurhistorie van reptielen en amfibieën. Hij heeft al meer dan 20 boeken en veel tijdschriftartikelen geschreven over reptielen en amfibieën, andere fauna-onderwerpen en natuurfotografie. Hij heeft veel gereisd zodat hij dieren in het wild kon bestuderen en fotograferen. Ook heeft hij diverse lezingen in Europa en Amerika gegeven over de natuurhistorie van reptielen, amfibieën en natuurfotografie. Bomvol essentiële informatie over het houden en verzorgen van meer dan 150 verschillende soorten geweldige reptielen en amfibieën.

Veltman Uitgevers B.V.
13 februari 2020