De rest is confetti

Notting Hill met een vleugje The Fault in Our Stars: de beste feelgood van eigen bodem.
Journaliste Lola de Winter droomt van een carrière vol spetterende scoops en baanbrekende interviews. Maar bij de dorpskrant waarvoor ze al jaren werkt, komt ze niet verder dan artikelen over rommelmarkten, gerenoveerde parkbankjes en hondentoiletten. Tot één ontmoeting alles verandert…
Abel van Engelen groeide op in dezelfde buurt, maar heeft het in tegenstelling tot Lola helemaal gemaakt. Hij is een van de beroemdste en meest geliefde cabaretiers van het land. Abel doet Lola een opmerkelijk voorstel: ze krijgt van hem een grote primeur, die haar ongetwijfeld een promotie zal opleveren, maar in ruil daarvoor zal ze hem eerst moeten helpen bij het opsporen van iemand uit zijn verleden. Hoever moet Lola gaan voor haar droombaan? En… voor de liefde?
Over Een verrukkelijk fiasco:
‘Origineel, grappig en ontroerend. Door de beeldende schrijfstijl en heerlijke setting vlieg je door het verhaal.’ Gillian King
‘Luchtig geschreven verhaal dat heerlijk wegleest.’ Chicklit.nl
'Ontzettend herkenbaar en heel realistisch. Ik kon het niet aan de kant leggen.’ Noraleest, BookTok

Recensies (30)

Meer recensies

Is De rest is confetti het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De rest is confetti