De Roos van Leary

De Roos van Leary

De Roos van Leary is het instrument waarmee je trefzeker interactie kunt beïnvloeden: conflicten oplossen, een te dominante of juist te teruggetrokken collega in beweging krijgen, mensen voor je ideeën winnen, gestagneerde samenwerking vlottrekken, het thuis gezellig houden en nog veel meer situaties waar je dagelijks tegenaan kunt lopen.

De Roos is dan ook een van de basisinstrumenten voor (communicatie-)trainingen. Toch was er nog niet een boek dat voor professionals, zoals trainers, coaches, docenten, managers en opleiders, het model diepgaand en volledig beschrijft. De auteurs hebben ruim dertig jaar ervaring met de Roos van Leary. Ze hebben vanuit de Leary Academy honderden professionals opgeleid, getraind, gecoacht en begeleid.

Alle ervaring en kennis uit die periode hebben ze in dit boek samengevat. Door de vele voorbeelden en tips voor toepassing in de praktijk is dit niet alleen een krachtig leerboek, maar ook een bron van inspiratie voor iedereen die anderen helpt om de interactie op een hoger niveau te tillen.
Gezondheid & Psychologie
Uitgeverij Thema