De schone dumpster

Jij vraagt, wij dumpen!
Dani Myers werkt bij Your Big Break BV. Een bedrijf dat gespecialiseerd is in het verbreken van relaties. Heb je genoeg van je minnaar, maar geen zin in een moeilijk gesprek? Dumpspecialiste Dani knapt het voor je op. Als je wilt, levert ze er zelfs een liefdesverdrietbox voor je toekomstige ex bij. Maar als Dani een wel heel knappe man moet dumpen, is ze toch niet zo professioneel als ze zelf denkt.
Als JOHANNA EDWARDS (1978) niet leest of schrijft, werkt ze als journaliste en radio- en tv-producer. ze interviewde sterren als Carmen Electra, Tori Spelling en *NSYNC. Johanna heeft ook een eigen weblog.
Over Edwards’ werk:
‘Een frisse en geestige verrassing.’ JENNIFER WEINER, auteur van In haar schoenen en Goed in bed.
‘Erg grappig en origineel, een hap frisse lucht voor tussendoor.’ AMAZON

Is De schone dumpster het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De schone dumpster