De smaken van het strand

Culinair   Topics 0
In de huidige tijd is buiten 'het nieuwe binnen' en vieren steeds meer mensen hun vakanties in eigen land. De kust is favoriet bij velen, in álle jaargetijden. In De smaken van het strand brengt Jeroen Jansen een culinaire ode aan de Nederlandse en Vlaamse kust. Het niveau van de strandrestaurants aldaar is de laatste jaren enorm toegenomen. Ook is er sprake van meer diversiteit én smaken op het strand: van Aziatisch tot Latijns-Amerikaans en van vis tot vegan. De smaken van het strand neemt je mee langs de beste beachrestaurants en geeft je talloze zomerse recepten voor op het strand, in het park of in de tuin. Stuk voor stuk lichte en verrassende gerechten om te delen met vrienden en familie. Jeroen Jansen tipt de leukste adressen en inspireert thuiskoks met de lekkerste salades, cocktails, voor- en tussengerechten, desserts, bites, burgers en bowls. +

Culinair
Eten en drinken algemeen
Fontaine uitgevers
25 mei 2021
25 mei 2021

Reacties op: De smaken van het strand