De Spirituele Allochtoon & het Kusjeshuis

De Spirituele Allochtoon & het Kusjeshuis

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Als kind droomde Samira ervan vrij te zijn, geen hoofddoek te dragen en rond te rennen in een korte broek. Jarenlang deed ze haar hoofddoek stiekem af, was ze bang om betrapt, geslagen en terug naar Marokko gestuurd te worden. Op haar 23ste vluchtte ze in een huwelijk met een Nederlandse moslim. Het duurde 10 jaar voordat ze de moed had om écht voor zichzelf te kiezen. Ze scheidde zonder medeweten van haar ouders, vanwege het taboe. Ze was 34 en leefde nog steeds een dubbelleven.

Samira besloot dat het tijd was het verleden los te laten en zichzelf onvoorwaardelijk lief te hebben. Vol goede moed begon ze aan een nieuw leven in het Kusjeshuis. Een burn-out, schuldsanering en vechtscheiding volgden. In het diepste dal kwam ze zichzelf tegen. Er was maar één weg: uit het dal, naar het licht. Naar de lang gekoesterde vrijheid.

Samira Ahale (1977) is transpersoonlijk en mindful coach en trainer voor professionals, die ze begeleidt in het maken van keuzes. Ze is opgegroeid in Antwerpen, is van Marokkaanse afkomst en woont sinds 2001 in Nederland. Ze is gescheiden en moeder van twee kinderen. In haar vorige boek 'De Spirituele Allochtoon – Eindelijk Vrij' (2018) biedt ze de lezer concrete stappen aan naar zekerheid, zelfvertrouwen en nieuwe kansen.
Palmslag
18 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,00

Lezersrecensies (1)

bewonderingswaardige levensverhaal van een sterke en prachtige vrouw

door: Oueddanielle 3 likes
De spirtuele allochtoon en het kusjeshuis- Samira Ahale `De vrijheid zou komen, hoe dan ook. Het was een kwestie van tijd. Ik moest, als ik de overlevering van de profeet Mohamed mocht geloven, geduld betrachten.` Het kusjeshuis is het tweede boek van Samira Ahale. Wellicht ken je Samira al van...