Vrijheid in zicht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
In ‘Vrijheid in zicht’ neemt Samira je stap voor stap mee naar binnen. Je ontdekt je non-duale zelf en de oorzaak van onvrede en je ongelukkig voelen. Verkramping en angst maken plaats voor vertrouwen en innerlijke vrede. Dit boek bevat creatieve oefeningen van zelfonderzoek, meditatie en contemplatie voor een vrij en bezield leven.

Dit is het,
dit moment.
Wat je van dit moment vindt
is wat je ervan weerhoudt in vrede te zijn.
Dus onderzoek wat je van dit moment vindt.
En rust in de vrede die overblijft.

Linda Rood, auteur van onder meer ‘Het Ja-gevoel' en ‘De Vragen naar Vrijheid’.

Auteur Samira Ahale (1977) inspireert ieder die op zoek is naar innerlijke leiding. Als Self Boundary Awareness coach & trainer begeleidt ze onder andere professionals in het erkennen, herkennen en bewaken van hun ikgrens. Ze leeft vanuit innerlijke leiding, geïnspireerd door Een cursus in wonderen. Ze is opgegroeid in Antwerpen, van Marokkaanse afomst en woont sinds 2001 in Nederland. In haar autobiografie ‘De Spirituele Allochtoon & Het Kusjeshuis’ (2019) schrijft ze over haar dubbelleven en haar weg naar vrijheid

Waargebeurde verhalen
Palmslag