De spirituele betekenis van mijn depressie

Ieder mens krijgt weleens te maken met tegenslag. Enkele jaren geleden kreeg zij hier ook mee te maken. Ze was manisch depressief en wilde graag begrijpen wat er in haar aan de hand was. Haar gevoelens en belevingen begon ze te onderzoeken. Door dit zelfonderzoek kwam ze erachter dat het niet juist verwerken van emotionele gebeurtenissen tijdens de jeugd, later in de ontwikkeling voor problemen zorgt. In dit boek neemt ze je mee in haar belevingswereld en de uitdagingen die ze heeft doorlopen in het begrijpen van haar manische- en depressieve stemmingen. Met behulp van haar spirituele gidsen is de belevingswereld haar persoonlijke onderzoekslaboratorium geworden.

Is De spirituele betekenis van mijn depressie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De spirituele betekenis van mijn depressie