De spirituele les van rijkdom

In ‘De spirituele les van rijkdom’ laat Deepak Chopra ons het pad naar overvloed zien. Waar hij in ‘De 7 spirituele wetten van succes’ lezers liet kennismaken met het spirituele pad naar succes, laat Chopra lezers in dit boek kennismaken met de weg naar innerlijke vrede en vervulling. Hij helpt hen om hun leven te transformeren door de focus te leggen op alle mogelijkheden in het leven. Volgens Chopra leven wij vanuit een mindset van tekort en beperkingen. We focussen niet op wat we hebben, zoals welvaart en stabiliteit, maar op wat we níét hebben. ‘De spirituele les van rijkdom’ leert ons dat dat innerlijke ervaringen de sleutel zijn tot de grote rijkdom van het universum en de grenzeloze mogelijkheden van het leven.

Is De spirituele les van rijkdom het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De spirituele les van rijkdom