De sprong des doods

Junior   Topics 0
Rory bezoekt een stuntfestival. Hij kan er zijn hartje volledig ophalen: mensen rijden van steile rotsen, gooien zich over poelen met
krokodillen erin en springen zelfs uit vliegtuigen. Maar dan gaat het helemaal mis. Een stuntman crasht, en het lijkt alsof er met zijn auto geknoeid is. Rory gaat op zoek naar de dader... En natuurlijk zet hij ook de speurtocht naar zijn vader onverminderd verder.Over eerdere delen van 'Rory De Raaf':“Het is de perfecte combo om zelfs de moeilijkste lezertjes aan het lezen te krijgen. Spanning, de perfecte humor en plezante illustraties. Vlieg door het eerste boek en krijg honger naar meer. Meer hebben wij daar niet aan toe te voegen.” - Maison Slash"Rory’s gedachten worden in het boek knap voorgesteld. Met heel eenvoudige tekeningen worden de emoties zichtbaar en begrijpbaar." - Pluizer"Fans van De waanzinnige boomhut gaan waarschijnlijk Rory de Raaf ook geweldig vinden! Er zit heel toffe droge humor in verweven." - Sofie Lambrecht (mamablogster)"Een mooie combinatie van tekst en illustraties. Door de vele illustraties is dit boek ideaal voor lezers die wat moeite hebben met lezen. Maar ook alle andere lezers zullen genieten van de grappige belevenissen van deze jonge detective" - Pluizuit
Kind & Jeugd
BALLON KIDS