De stagiair

De stagiair

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de thriller De stagiair van Helen Monks Takhar zijn voor hoofdredacteur Katherine alle stagiairs hetzelfde: verwende millennials, die gewend zijn te krijgen wat ze willen, al dan niet door de connecties van hun ouders.

Lily vindt Katherine een overblijfsel uit een andere eeuw: kortzichtig, ouderwets, iemand die haar succes behaalt over de rug van haar onbetaalde stagiairs.

Zodra Lily met haar stage begint, ziet Katherine haar als een bedreiging. Lily doet poeslief, maar er klopt iets niet. Wanneer Lily toevallig vrienden wordt met haar man en opduikt op borrels met haar vrienden, begint Katherine nerveus te worden. Is zij paranoïde? Wil Lily alleen maar carrière maken, of heeft ze een veel gevaarlijker, duister motief?

De stagiair van Helen Monks Takhar is een vlijmscherpe thriller waarin die ene vraag centraal staat: wat doe je als de nieuwkomer je grootste rivaal wordt?

‘Onmogelijk om weg te leggen.’ – Kirkus

‘Een ondraaglijk spannende thriller, die je langzaam besluipt en barst van de schokkende en genadeloze plottwists.’ – Publishers Weekly

Thriller
Xander Uitgevers B.V.