De stedenbundel

“De Stedenbundel” is niet zozeer een reisgids maar eerder een boek met verhalen om inspiratie op te doen. 12 steden die bijzonder geschikt zijn om een stedentrip naar te ondernemen worden in deze bundel belicht. Ze zijn goed bereikbaar vanuit onze luchthavens en meer of minder bekend. Reykjavik, Boekarest, Casablanca, Parijs, Tirana, Oslo, Berlijn, Lissabon, Sevilla, Rome, Valletta en Londen hebben hun plekje weten te veroveren op deze pagina’s.

Het is een boekje om ideeën op te doen, om geïnteresseerd te raken, veelal met een knipoog naar de geschiedenis van een land. Het is een aanleiding om op reis te gaan en te ontdekken.

Is De stedenbundel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De stedenbundel