De terugkeer

VN:

De terugkeer

Rank 1638 Gelezen 375 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 317 Favoriet 11 Recensies 16
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 5   Topics 0

Toen Joe Thorne vijftien jaar was, verdween zijn zusje Annie. Iets ergers kon er niet gebeuren. En toen kwam ze terug.

Vijfentwintig jaar later is Joe terug in zijn geboortedorp Arnhill. Hij heeft een baan aangenomen als leraar Engels op zijn oude middelbare school. Niet omdat hij zo graag terug wil, maar omdat hij het geld nodig heeft - hij heeft schulden. Terugkomen in zijn oude woonplaats betekent ook dat hij de mensen met wie hij opgroeide opnieuw onder ogen zal moeten komen, evenals de dingen die ze op hun geweten hebben. Dan krijgt hij een anonieme mail: Ik weet wat er gebeurd is met je zusje. Het gebeurt opnieuw.

Literaire thriller
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
04 juni 2019
04 juni 2019

Kees de Bree Hebban Recensent

De hel van het verleden

door: Kees de Bree 2 likes

Met haar debuut De Krijtman veroverde C.J. Tudor ("just call me Caz") op sensationele wijze  de harten van thrillerliefhebbers over de hele wereld. De vertaalrechten werden al voor verschijning aan 39 landen verkocht. Het boek werd overladen met jubelende recensies, kreeg tal van award-nominaties...

Reacties op: De terugkeer