Brandende meisjes

Brandende meisjes

Rank 157 Gelezen 239 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 452 Favoriet 8 Recensies 11
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Zijn we allemaal in staat tot onuitsprekelijke daden om degenen van wie we houden te beschermen?

Welkom in het lieflijke plaatsje Keeper’s Croft. Vijfhonderd jaar geleden werden hier acht protestantse martelaren terechtgesteld op de brandstapel. Veertig jaar geleden verdwenen twee tienermeisjes spoorloos. Twee maanden geleden pleegde de dominee van de lokale parochie zelfmoord.

Het leek de perfecte plek voor dominee Jacqueline – Jack – Brooks en haar dochter Flo om een nieuwe start te maken en wat tot rust te komen. Maar rust is het laatste wat ze er vinden. Want iemand lijkt vastbesloten om de duistere geschiedenis van het dorp actueel te houden. Jack ontvangt sinistere pakketjes en berichten. En Flo ziet levensechte visioenen van brandende meisjes. Of zijn het geen visioenen?

Literaire thriller
A.W. Bruna Uitgevers
16 februari 2021
16 februari 2021

Onno van Rijen Hebban Recensent

Uitstekende spanningsopbouw

door: Onno van Rijen 1 like

Twee jaar geleden verhuisde Caz, officieel Caroline, Tudor met haar gezin van Nottingham naar een landelijk dorp in East Sussex. Op de dag dat ze aankwamen, reden ze langs een kleine, oude, witgekalkte kapel aan de rand van het dorp. Ze vond het er griezelig uitzien. Ze dook in de geschiedenis en...

Reacties op: Brandende meisjes