De tinnen prinses

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Het laatste deel van de geweldige Sally Lockhart-serie begint als Jim Taylor zojuist is aangenomen als bodyguard van prinses Adelaide. Maar Adelaide kan nauwelijks een prinses genoemd worden. Ze is een kind uit een Londense achterbuurt dat niet kan lezen of schrijven. En Jim kent haar al. Adelaide verdween tien jaar geleden en al die tijd is hij naar haar op zoek geweest. Ze is tevoorschijn gekomen als kroonprinses van Razkavia, een minuscuul Midden-Europees land waar politieke onrust heerst. De kroonprins is tot over zijn oren verliefd op haar en de reden is duidelijk: Adelaides moed en vastberadenheid zijn een bron van inspiratie voor zijn liefde. Maar als Adelaide en Jim aankomen in Razkavia zal Jim velen vinden die de nieuwe kroonprinses, en alles waar ze voor staat, haten... De tinnen prinses is een ingrijpend verhaal over liefde, loyaliteit en avontuur tegen de achtergrond van een hoofse intrige. Een geweldig slot van een geweldige reeks! +

Young adult
Sally Lockhart (4)