De truc met de dollende dassen

De truc met de dollende dassen

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Een nieuw avontuur van meesterverteller Jacques Vriens

Hotel De Korenwolf wordt bedreigd in zijn voortgang. De kinderen ontdekken dat er een weg zal worden aangelegd in het bos vlak achter Hotel De Korenwolf. Daardoor is de hele familie in rep en roer. Vader Jan vreest dat er minder gasten zullen komen, maar de kinderen zijn vooral bang dat ‘hun’ mooie bos met dassenburchten zal verdwijnen. Ze komen in actie! Joost en Eefie verzamelen handtekeningen en natuurlijk helpt oma mee. Maar Pepijn en zijn nieuwe vriendin Lian kiezen voor de ‘harde aanpak’ en dat blijft niet zonder gevolgen. En dan komt het bericht dat de weg toch écht doorgaat en moeten de kinderen een
list verzinnen.

Avontuur passend bij het Kinderboekenweekthema 2022: Gi-ga-groen! De truc met de dollende dassen is een spannend, humoristisch verhaal om zelf te lezen vanaf 7 jaar, maar zeker ook om voor te lezen. Met speelse en komische illustraties van Iris Boter.

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Van Holkema & Warendorf
16 september 2022
30 september 2022

Reacties op: De truc met de dollende dassen