De verbannen koningin

Rank 2520 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 25 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Het afsluitende deel van de alom bejubelde Elfhame-trilogie

Verbannen, krachteloos en nog even sterfelijk als altijd probeert Jude Duarte haar leven weer op te pakken. Als het verraad van Cardan haar één ding heeft geleerd, is het wel dat macht makkelijker te verwerven is dan vast te houden. Maar Jude is allesbehalve van plan zich gewonnen te geven. Als haar tweelingzus Taryn onverwacht op de stoep staat – in levensgevaar en met een afschuwelijk geheim – vormt zich het eerste idee voor een meesterlijk plan om alles te herwinnen wat Cardan haar heeft afgenomen.

Om haar zus te redden, zal Jude opnieuw moeten doordringen tot het hof van de elfen en haar gevoelens voor Cardan onder ogen moeten zien. Maar Elfhame is niet meer zoals ze het heeft achtergelaten. Het land balanceert op het randje van oorlog en zodra Jude een stap over de grens zet, raakt ze verstrikt in een bloederig politiek conflict. Terwijl een krachtige vloek wordt ontketend en de spanningen een hoogtepunt bereiken, moet Jude voor eens en voor altijd kiezen tussen haar ambitie en haar hart.

In de pers

‘De internationale fantasysensatie Elfhame verschijnt in een limited edition met veel blinkend goud.’ Het Parool

‘Verraad, liefde, politieke intriges en gekonkel; de Faerie-wereld van Holly Black heeft het allemaal. Een sinister en meedogenloos prachtig verhaal dat je in één keer uitleest.’ Wendy Sluis, De Bilthovense Boekhandel

‘Zoek je een niet al te zoetsappig boek met een badass vrouwelijk hoofdpersonage, dan is deze serie echt iets voor jou. Ik kan in ieder geval niet wachten om meer over Jude en haar avonturen te lezen!’ **** Hebban.nl

Young Adult
Fictie 15+