De verboden vrouw spreekt
  Luister een fragment

De verboden vrouw spreekt

Gelezen 28 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 23 Favoriet 1 Recensies 16
Non-fictie Lijsten 1 Spots 3   Topics 0   Leesclub
Bijzondere, liefdevolle boodschappen van een krachtige en liefdevolle leraar.
Pamela Kribbe channelt Maria Magdalena
In dit boek channelt Pamela Kribbe de verhalen van een verboden vrouw uit het verleden: Maria Magdalena. Zij was volgens de traditie een wilde vrouw die door Jezus moest worden bevrijd van haar zonden. Dat was althans het officiële verhaal. In de channelings komt Maria Magdalena over als een krachtige en tegelijk liefdevolle leraar. Soms direct en confronterend, vaker mild en vol begrip voor onze menselijke emoties.
Kom dichter bij jezelf
In het boek zijn boek zijn vijftien boodschappen opgenomen. Ze gaan over vrouwelijke en mannelijke energie, relaties, seksualiteit en heling. Behalve informatie wordt door de teksten heen een energie van liefde en bemoediging aangeboden. De energetische verschuiving die je kunt voelen bij het lezen van de teksten is waar het eigenlijk om draait. Deze gechannelde boodschappen hebben tot doel je dichter bij jezelf te brengen - meer dan alleen informatie te verspreiden willen ze je in contact brengen met je eigen waarheid en wijsheid.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Altamira
12 oktober 2016
12 oktober 2016

Reacties op: De verboden vrouw spreekt