Op weg naar een Nieuwe Tijd

In dit spirituele boek voor lichtwerkers en andere geïnteresseerden gebruikt Pamela Kribbe channeling om de grote veranderingen van deze nieuwe tijd te duiden, waaronder de coronacrisis. De bestsellerauteur van ‘De verboden vrouw spreekt’ en ‘Bezield leven’ laat zien dat veel mensen streven naar zingeving en zelfheling, die alleen vervuld kunnen worden door bewustzijnsgroei.

De uitdagingen van nu laten de noodzaak zien van spirituele inkeer en contact met ons hart om te groeien op het gebied van relaties, omgang met de Aarde en bewust leven. Door channeling geeft Pamela Kribbe boodschappen door vanuit verschillende bronnen van wijsheid (Jeshua, Maria Magdalena, Moeder Aarde). De gechannelde teksten nodigen ons uit om stappen te zetten op weg naar een Nieuwe Tijd.

//'Pamela Kribbe heeft, naast haar gave om boodschappen door te krijgen, als filosoof een groot inzicht in de menselijke ervaring. Haar werk is zuiver, oorspronkelijk, troostrijk en draagt een diepe diepte en rijke intelligentie in zich.' – Susan Smit//

Recensies (1)

Is Op weg naar een Nieuwe Tijd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op weg naar een Nieuwe Tijd