De verdwijning van de horlogemaker

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Het zelfstandig te lezen vervolg op 'De horlogemaker van Londen' is 'De verdwijning van de horlogemaker' (The Lost Future of Pepperharrow) van Natasha Pulley.
Thaniel Steepleton wordt overgeplaatst naar Japan met een vreemde opdracht: er zijn spoken gezien en zijn taak is om erachter te komen wat er aan de hand is. Terwijl hij bij zijn beste vriend Keita Mori verblijft, begint Thaniel zelf ook vreemde dingen ervaren. Dan verdwijnt Mori spoorloos en ondertussen gebeurt er iets vreemds in een bevroren werkkamp in Noord-Japan. Het is aan Takiko Pepperharrow, een oude vriend van Mori om dat te onderzoeken. Terwijl geesten in Tokio verschijnen en het weer bizar elektrisch wordt, raakt Thaniel ervan overtuigd dat het allemaal iets te maken heeft met de verdwijning van Mori - en dat Mori misschien veel meer in de problemen zit dan ze eerst dachten.
Natasha Pulley werkte als boekverkoper en als assistent bij de studies astronomie en wiskund aan de universiteit van Cambridge. Ze veroverde wereldwijd vele lezersharten met haar debuut 'De horlogemaker van Londen'en 'De koopman van Peru'.

Literaire thriller
De Fontein Romans & Spanning
21 september 2021
21 september 2021

Reacties op: De verdwijning van de horlogemaker