De Veronica Tapes

Radio Deejay Will Luikinga maakt het van dichtbij mee: de woelige tijden van zeezender Veronica, de zegetocht aan land en het onstuimige imago van seks, drugs & rock 'n roll. Het ging er ruig aan toe in Hillywood...

Will Luikinga : "Nadat ik ruim dertig jaar een wekelijkse column in het Veronicablad had geschreven, besloot ik de schrijverij te laten voor wat het was. Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan... Al snel vond ik dat het toch tijd werd voor een boek over Veronica, maar dan wel een boek dat veel verder zou gaan dan alles wat er tot nu toe over het station was geschreven! Het verhaal balanceert op de scheidslijn tussen fictie en non-fictie. Hoewel iedere gelijkenis met bestaande figuren en situaties op louter toeval berust, ben ik mij ervan bewust dat de hoofdfiguren in de Veronica Tapes - niet alleen voor insiders van het entertainmentwereldje in Hilversum - soms zeer herkenbaar zijn. Op aandringen van een paar Veronicamaatjes heb ik het toch aangedurfd. Het is een spannend, onthullend en soms schokkend verhaal over een radiostation waar van alles gebeurde wat God verboden heeft en waar een paar mensen soms te veel te vaak wilden. De Veronica Tapes: meer dan de waarheid.

Recensies (1)

Is De Veronica Tapes het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De Veronica Tapes