De verre horizon

Rank 4412 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Eerste druk met persoonlijke boodschap van Santa

Tegen de wensen van zijn overleden halfzus Kitty Deverill in, verkoopt JP Deverill het familiekasteel aan een grote hotelketen. Ook nodigt hij de jonge Margot Hart uit om op het landgoed te komen logeren. Margot werkt aan een boek over de geschiedenis van de familie Deverill en JP ziet dat boek als de ideale manier om zijn rekeningen met verscheidene familieleden te vereffenen.

JP’s zoon Colm kan zich allerminst vinden in de plannen van zijn vader. Hij heeft na de scheiding van zijn ouders alle contact met zijn vader verbroken, maar nu JP van plan is de vuile was over de familie buiten te hangen, voelt Colm zich geroepen om in actie te komen. Zelfs als hij daarvoor de degens moet kruisen met de charmante, onafhankelijke en uitermate aantrekkelijke Margot.

In de pers

‘Net als in de voorgaande romans van de auteur is de stijl van het boek meeslepend, ontroerend en beeldrijk.’ NBD Biblion

‘Een heerlijk boek om met regenachtige dagen op de bank onder een dekentje met een kop thee te lezen en absoluut een aanrader voor iedereen!’ ***** Chicklit.nl

‘Montefiore doet je vergeten waar en met wie je bent.’ Libelle

Romantiek
Romantiek