De verschrikkelijke schoolmeester

Honderd jaar geleden kon je beter geen straf krijgen. Ze hakten je tenen af en sloegen je billen blauw of het niks was... Jij hebt op school alleen aardige meesters. Die trekken nooit voor straf je haren uit of draaien je oor er (bijna) af.

Natuurlijk niet, alle meesters zijn tegenwoordig lief. Hoewel - ik weet een school en daar is een meester...! Die wil niet alleen de kinderen uit zijn klas opvoeden, maar alle kinderen in Nederland. Dus jou ook.

Hoe hij dat doet moet je maar lezen. Als je durft tenminste...

Dolf Verroen schrijft verhalen die altijd net een beetje anders gaan dan je zou verwachten. Hij heeft veel fantasie, een groot inlevingsvermogen, en hij weet wat kinderen leuk vinden. Die ervaring heeft hij opgedaan tijdens voorleesuren op school!

Recensies (1)

Is De verschrikkelijke schoolmeester het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De verschrikkelijke schoolmeester