De vijf elementen

Rank 8158 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Met De vijf elementen van Jean Haner ontdek je met behulp van de spirituele Chinese geneeskunde jouw eigen unieke persoonlijkheidstype. Welk element domineert je persoonlijkheid: ben je meer een Water-, Hout-, Vuur-, Metaal-, of Aardetype? Aan de hand van een uitgebreide test kom je hier achter. Vervolgens laat Jean Haner je zien hoe je gebruik maakt van de wijsheid van je lichaam om het in optimale gezondheid en balans te brengen. Want je lichaam weet namelijk precies wat het moet doen om de energiebalans te herstellen! Iets eenvoudigs als 'maak iedere dag een wandeling in de natuur, draag meer groen en ga op tijd naar bed' zorgt ervoor dat een Houttype op een heel nieuw spoor gezet wordt. Dit praktische boek geeft inzichten die je op zielsniveau leert integreren. Daardoor hebben de kleine veranderingen een grote impact op de rest van de leven.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit