De vloek van de moordenaar

Rank 944 Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 2 Recensies 1
Junior   Topics 0

'Sleedoorn 3 - De vloek van de moordenaar' is deel 3 in de Sleedoorn-trilogie: een historische serie vol spannende puzzels, ingewikkelde codes en een vleugje magie.

De vloek van de moordenaar.
Apothekersleerling Christopher lijkt wel gemaakt voor onheil en avontuur. Wat een rustig diner bij de koning had moeten worden, eindigt in een chaos door een (mislukte) moordaanslag op de aanwezige gasten. Uit een cryptische boodschap van de moordenaar blijkt dat dit niet de laatste aanslag zal zijn. Als Christopher ontdekt wie het éígenlijke doelwit was, krijgt hij met zijn vrienden Tom en Sally de opdracht om een eeuwenoude vloek op de Franse troon te onderzoeken. Daar ontdekken ze dat niet alleen de koninklijke familie in gevaar is, maar zijzelf ook.

De trilogie van Sleedoorn
De Sleedoorn-trilogie is een razend spannende serie vol vriendschap, humor, mysterie en gevaar. Boekenwebsite Hebban gaf deel 1 in de serie 5 sterren: 'De sleutel van Sleedoorn is een geweldig avonturenboek waar veel in te beleven valt. Erg knap gedaan en zeker een aanrader.'

Kind & Jeugd
Sleedoorn (3)
Gottmer
14 december 2017

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 8,99

Lezersrecensies (1)

Weer een leuk deel in deze spannende serie

door: Heleen3 1 like
Net als bij de andere delen heb ik weer veel plezier gehad met het lezen van dit boek. Dit zijn echte pageturners met veel spannende momenten. De personages zijn leuk en de puzzels en mysteries geven het boek iets extra’s. Het zijn misschien boeken voor (oudere) kinderen, maar ook voor...