De vloek van de slang

Rank 5234 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Spannende en meeslepende fantasy die zich afspeelt in een magisch Noord-Amerika

Esta is een doorgewinterde dief met een aangeboren gave om door de tijd te reizen. Haar hele leven is ze getraind voor één missie: terugreizen naar het New York van 1902 om het Boek der Mysteriën te stelen. Maar het boek bewaarde een groter gevaar dan iemand ooit voor mogelijk had gehouden: de wraakzuchtige godin Seshat zat gevangen tussen de pagina’s. Haar gruwelijke kracht leeft nu voort in Esta’s vriend Harte.

Esta en Harte zijn de enigen die Seshat kunnen tegenhouden, maar ze zijn gestrand in de tijd, elk op een ander continent. Gescheiden door tijd en ruimte zal Esta al haar magie en sluwheid moeten aanwenden om Harte te redden en Seshat te stoppen. Maar wat ze niet weet, is dat er een nog veel groter gevaar dreigt – gruwelijker en meedogenlozer dan Seshat en de Orde samen.

Boekhandel en pers

‘Een boek vol magie, illusie, intriges, complotten, plottwists. Werkelijk niets is wat het lijkt en de cliffhanger is er een waar je u tegen zegt.’ HHHH Thrillersandmore.com

‘Magie, historie, liefde en maatschappelijke thema’s zijn op een prachtige manier met elkaar verweven. Tel daar een intrigerende cliffhanger, fascinerende personages en een intelligente verhaallijn bij op en je hebt een echte aanrader.’ HHHH Perfecteburen.nl

‘Tijdreizen (mooi gedaan!) en New York, boeiende personages en vlot geschreven. Een heerlijke serie!’ Mabel van Zijl, Boekhandel Veenendaal, Amersfoort

Young Adult
Fictie 15+
Fantasy
Boekerij
04 maart 2021
04 maart 2021

Reacties op: De vloek van de slang