De volksmacht

Ik ga nu al twintig jaar niet meer naar school. Ik ga ook al meer dan tien jaar niet meer werken. Ik ben zoals de vogels: 'Slaat oplettend de vogels des hemels gade,' zo schrijft Mattheus in het nieuwe testament, ' want ze zaaien niet, noch oogsten ze, noch vergaren zij in voorraaadschuren.' In DE VOLKSMACHT vertelt Luc De Vos in zijn zo typische stijl over de veranderingen die zich sinds zijn jeugd in Vlaanderen hebben voltrokken en over het droevige maar zoveel vreugde en plezier schenkende bestaan van een moderne popzanger en een notoir podiumbeest. Een perfecte dosering van bijtend cynisme, milde humor en gezonde zelfrelativering. Luc De Vos is de zanger van de Nederlandstalige popband Gorki. Al enkele jaren schrijft hij columns voor onder meer Studio Brussel. Eerder verschenen 'De daad bij het woord' en 'De rest is geschiedenis'.

Is De volksmacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De volksmacht