De voorspellingen van de Maya's ontsluierd

Wie waren de Maya's, het geheimzinnige volk wiens verwoeste tempels met hun wonderlijke inscripties diep in de regenwouden van Centraal-Amerika geleerden al eeuwenlang hebben verbijsterd? Waar kwamen ze vandaan en waarom zijn ze zo plotseling verdwenen? Hoe werkt hun getallenstelsel en wat houden de voorspellingen van de beroemde 'Maya-kalender' in? Wat vertellen ons de inscripties van de pas in 1952 ontdekte sarcofaagdeksel van Palenque? DE VOORSPELLINGEN VAN DE MAYA'S ONTSLUIERD geeft antwoord op deze en op nog vele andere vragen. De Maya's onthullen ons dat er onvermijdelijke veranderingen op handen zijn - onze aarde zal worden geteisterd door enorme catastrofes. Wij staan op de drempel van een nieuw tijdperk.

Is De voorspellingen van de Maya's ontsluierd het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De voorspellingen van de Maya's ontsluierd