De vrolijke tafel

Gelezen 14 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 2
Culinair Artikelen 6 Lijsten 1   Topics 0
Feestrecepten voor elke dag

Samen eten is altijd leuker, met vrienden, familie, collega's of de buren. Maar hoe pak je dat aan, koken voor een gezelschap? Hoeveel mensen je ook over de vloer krijgt, dit nieuwe, sfeervolle kookboek van Karin Luiten biedt volop inspiratie voor de meest uiteenlopende eetfeestjes. Haar kleurrijke, vrolijke gerechten zijn ideaal om met elkaar te delen, maar ook om samen te maken. Vooraf bereiden of meenemen? Ook geen punt.

Karins recepten kenmerken zich bovendien door een mix van verse ingrediënten en goed verkrijgbare producten uit de supermarkt. Een spontane zomerpicknick in het park, een zwierige pastaparty, een Bollywood tv-avondje met hartverwarmende Indiase curry's, je even in Frankrijk wanen met een feestelijke buitenlunch... Heus, met De vrolijke tafel is het voortaan allemaal een fluitje van een cent!

Culinair
Eten en drinken algemeen
Nieuw Amsterdam
23 oktober 2015
23 oktober 2015
9789046820070 , 9789046821619

Heerlijk ontspannen van elk ‘feestje’ genieten

door: Maaike Ebbinge

Karin Luiten (alias Koken met Karin) lacht je warm toe vanaf de kaft van haar nieuwste boek De vrolijke tafel. Het hele boek lacht. De vrolijkheid spat eraf. Elke dag feest; zo is het bedoeld. Het boek is ingedeeld naar feestjes en partijtjes maar het achterliggende idee, achter de meer dan 150...

Reacties op: De vrolijke tafel