De vrouw die terug moest

VN:

De vrouw die terug moest

Rank 817 Gelezen 868 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 486 Favoriet 19 Recensies 36
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 5 Spots 12   Topics 0   Leesclub

Op een warme zomeravond verdwijnt de zeventienjarige Annabelle uit het afgelegen dorpje Gullspång. De politie kan geen enkele aanwijzing vinden, de ouders zijn radeloos. In Stockholm krijgt de ervaren rechercheur Charline 'Charlie' Lager te horen dat zij op de zaak wordt gezet.
Met tegenzin begeeft Charlie zich naar Gullspång - het dorp waar ze is geboren. Ze is er sinds haar veertiende niet meer geweest, en met reden. Tijdens haar zoektocht naar de waarheid over Annabelle wordt ze hardhandig geconfronteerd met haar eigen verleden, en de geheimen die in Gullspång altijd diep weggestopt werden. Kan ze iets voor de verdwenen Annabelle doen? En kan Charlie zelf nog wel geholpen worden?

Spannende boeken algemeen
Literaire thriller
Charlie Lager (1)
Ydelet Westra
Harpercollins
01 mei 2018
01 mei 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Een nieuwe ster aan de Scandinavische hemel?

door: Christine Bols

De laatste decennia hebben de Scandinavische thrillers in Nederland en Vlaanderen een opmars gemaakt die amper te bevatten is. Velen praten erover in superlatieven, anderen vinden er dan weer niks aan. Typisch aan thrillers van het Hoge Noorden zijn de lyrische beschrijvingen van de prachtige...

Reacties op: De vrouw die terug moest