De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen

Deel 2 van de waaaaaaaaaaanzinnig succesvolle boomhutreeks;;;Je kan onze knotsgekke kleurplaten terugvinden onder 'Downloads' Ga op bezoek bij Andy en Terry in hun uitgebouwde boomhut, nu met 13 gloednieuwe verdiepingen, waaronder een botsautobaan, een skate-ramp, een arena voor moddergevechten, een antizwaartekrachtkamer, een ijssalon met 78 smaken,waar een ijs-opscheppende robot werkt, die Edward Schephand heet, en het Labyrint des Doods, dat zo ingewikkeld is dat niemand die er naar binnen is gegaan er ooit weer uit is gekomen... althans, tot nog toe niet. Dus waar wacht je op? Kom naar boven!

Recensies (7)

Meer recensies

Is De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen