De waarheid

Gelezen 233 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 205 Favoriet 18 Recensies 18
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 2 Spots 6   Topics 0

De spannende NA-thriller 'De waarheid' van Colleen Hoover gaat over schrijfster Lowen. Ze kan nauwelijks rondkomen, tot ze de kans van haar leven krijgt: ze mag de populaire boekenserie van Verity Crawford voltooien, die door een auto-ongeluk zelf niet meer kan schrijven. Als Lowen door Verity’s aantekeningen gaat, ontdekt ze een ongepubliceerde autobiografie die verborgen had moeten blijven. Ze besluit om het verhaal verborgen te houden, ook voor Verity’s man Jeremy. Maar dan krijgt ze gevoelens voor Jeremy. Hoe lang kan Lowen de waarheid voor zich houden? 'De waarheid' is duister, spannend en immens verslavend: een echte Hoover.

Thriller
Z&K
11 februari 2020
11 februari 2020
9789020536393 , 9789020536409

2 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden

Carmen Ploeg Hebban Recensent

Een pageturner met veel leegte

door: Carmen Ploeg 4 reacties 1 like

Bestaat ‘de waarheid’? Dat is de (misschien erg cliché-)vraag die Colleen Hoover in het boek De waarheid stelt. Hoover is bekend geworden door haar romantische NA-boeken, maar haar nieuwste verhaal is een thriller – met een flinke scheut romantiek. Weet ze als thrillerschrijfster ook te overtuigen?

...

Reacties op: De waarheid