De Ware Gezichten

Met dezelfde openhartigheid, creativiteit en kracht die we van gewend zijn van de auteur zet ze wederom een meeslepend levensverhaal op papier. Daarbij speelt de verscheuring tussen culturen opnieuw een grote rol, wat haar boeken ook verfrissend en uniek maakt. Het is geen rooskleurig, geperfectioneerd beeld wat ze schetst: pijnlijke, rauwe en vernederende situaties gaat ze niet uit de weg in haar tweede boek. Zo zorgt ze voor een eerlijk beeld en komt dicht tot de lezer. Ook liefde zit nauw verweven in de verhaalvertelling, waarbij ze de lijn dun houdt tussen pijn en ultiem geluk. Opvallend is dat wat er ook gebeurt, de auteur laat zich niet uit het veld slaan: elke gebeurtenis draagt alleen maar bij aan haar strijdlustigheid en eigenwaarde. En dat is een prachtige boodschap voor de lezer om mee te nemen.

Is De Ware Gezichten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De Ware Gezichten