De weg naar boven is hobbelig

Dit is het verhaal van mijn 'struggle for life', met als leidraad: mijn zoektocht naar spirituele rijkdom en innerlijke rust. Dat is altijd de prioriteit in mijn leven geweest, al ging dit gepaard met veel opofferingen en verlies. Desondanks blijf ik na zestig jaar in dit leven bij mijn standpunt: geestelijk inzicht neem ik mee, al de rest moet ik achterlaten. Geest naar geest, stof naar stof. De subtitel is Mijn Paranormale Avonturen en ik heb inderdaad de meest ongewone gebeurtenissen uit mijn leven gebundeld in dit boek, om het spannender te maken voor de lezer. Ik hoop dat ik daarin geslaagd ben en dat mijn voorbeeld anderen mag inspireren om ook verder te kijken dan het alledaagse. Er is nog zoveel wonderlijks te ontdekken, dat aan onze gewone zintuigen ontsnapt! Sta er voor open en laat u verrassen, net zoals ik al zo dikwijls heb mogen ervaren. Dankbaar voor zoveel wonderlijke belevenissen. Paul M. Peeters

Is De weg naar boven is hobbelig het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De weg naar boven is hobbelig