De weg naar financiële vrijheid

Rank 4034 Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0

Met 'De weg naar financiële vrijheid' leer je alles over de almaar groeiende FIRE-beweging: Financial Independence, Retire Early. Aanhangers van deze filosofie proberen hun uitgaven te verkleinen en voldoende passief inkomen te genereren zodat ze niet langer te hoeven werken voor hun levensonderhoud en dus financieel onafhankelijk zijn. Dit boek volgt de weg van een familie die besloot het roer drastisch om te gooien op zoek naar financiële onafhankelijkheid. Met een gelukkig huwelijk, succesvolle onderneming en een dure levensstijl leek Scott Rieckens alles te hebben. Maar op een dag realiseerde hij zich dat hij overwerkt en ongelukkig was, en besloot het roer drastisch om te gooien. Hij zegde zijn baan op, overtuigde zijn gezin hun huis te verlaten en de uitgaven te halveren. Volg Scott en zijn familie op hun reis naar financiële vrijheid, en het enige dat niet voor geld te koop is: een eenvoudiger en gelukkiger leven. Vol met inspirerende casestudy’s en adviezen.

Kosmos, Uitgevers BV
27 januari 2021
02 februari 2021

Reacties op: De weg naar financiële vrijheid