De weg naar huis

De weg naar huis

Rank 896 Gelezen 339 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 468 Favoriet 11 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 2   Topics 0

Het is zaterdag, net na 22.00 uur. Jules Tannberg is vrijwilliger bij een telefoondienst voor vrouwen die 's avonds bang worden op weg naar huis en die een telefoongezel willen wiens kalmerende stem hen veilig naar huis kan leiden. Er is tijdens de telefoontjes nog nooit een levensbedreigende situatie geweest. Tot vandaag, wanneer Jules met Klara belt.
De jonge vrouw is doodsbang. Ze gelooft dat ze wordt gevolgd door een man die haar eerder heeft aangevallen en die in bloed een datum op haar slaapkamermuur heeft geschilderd: de dag van Klara's dood! En die dag breekt aan in minder dan twee uur...

Thriller
The House of Books
18 november 2021
18 november 2021

Ann Busquart Hebban Recensent

Sublieme plotwendingen

door: Ann Busquart 2 likes ebook

Sinds hij in 2006 debuteerde met De therapie, mag Sebastian Fitzek zichzelf de Duitse koning van de psychothriller noemen. Wie eerder al iets van deze auteur las, weet dat hij graag een loopje neemt met zijn lezers. Ook in De weg naar huis, dat door Lucienne Pruijs vertaald werd, is dat het geval.

...

Reacties op: De weg naar huis