De weg naar ons

Het was nooit de bedoeling dat ik verliefd werd op een getrouwde man. De broer van mijn beste vriendin. Ik had teveel fouten gemaakt in mijn verleden. Zoals gisterenavond—toen ik impulsief getrouwd was met Lex Edwards. In een poging om eindelijk hun lang en gelukkig leven te vinden, gaan Lex en Charlie op een reis om opnieuw lief te hebben. Ze begonnen een nieuwe toekomst om verder te gaan vanuit een gebroken verleden, eindelijk samen. Ze zwoeren dat niets hen opnieuw uit elkaar zou halen... Maar het wrede lot van het leven vernietigt hun leven, en in wanhopige tijden verscheuren ze hun liefde terwijl ze rouwen om een verloren geliefde. Lex en Charlie staan op het punt om eindelijk afscheid van elkaar te nemen, tot de terugkeer van een geminachte ex-verloofde die wanhopig probeert terug te eisen wat van hem was.

Is De weg naar ons het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De weg naar ons