De weg van de heks

De weg van de heks

Lunadea is een van de bekendste traditionele heksen van Nederland en neemt je in haar boek De weg van de heks mee op het pad van een magisch en intuïtief leven. Voelde jij je altijd al anders dan anderen? Ga je liever de natuur in dan dat je afspreekt met vrienden? En ben je geïnteresseerd in spiritualiteit? Grote kans dat ook jij een heks bent!

Hekserij is leven vanuit je eigen natuurlijke, bezielde kern. Je bent een met de natuur en met jezelf, afgestemd op je innerlijke kracht en intuïtie. Aan de hand van persoonlijke ervaringen vertelt Lunadea hoe zij terecht kwam op het pad van hekserij en hoe zij deze manier van leven invult. Ze laat je kennismaken met rituelen en de invloed ervan, leert je hoe je magisch kunt denken en hoe je met kleine handelingen je leven bezielder kunt maken. Je ontdekt jouw eigen weg in de wereld van hekserij en kunt geïnspireerd en vol vertrouwen verder!

Religie & Spiritualiteit
AnkhHermes, Uitgeverij