De wereld van levende energie

De wereld van levende energie

Tussen 2013 en 2016 verscheen de vierdelige Engelstalige serie The Path of the Energetic Mystic. Deze boeken – waarin de oude wijsheid van de Incasjamanen uit Peru is opgetekend – staan aan de basis van De wereld van levende energie, Incasjamanisme in de praktijk. Voor het eerst is nu een helder en praktisch overzicht van deze eeuwenoude traditie beschikbaar in het Nederlands.

In dit boek is een rijkdom aan traditionele Incarituelen, ceremonieën, zuiverings- en helingstechnieken verzameld. Het kan worden gebruikt als studieboek, naslagwerk of handleiding. Ook geïnteresseerden uit andere sjamanistische richtingen en mensen die zelfheling willen toepassen kunnen er hun voordeel mee doen.

Deze uitgave is een ode aan de authentieke natuurgeneeskundige wijsheid van de Incasjamanen uit de hoge Andes van Peru. De leringen over de sjamaan van Moeder Aarde – de Pampamesayoq – zijn doordrongen van liefde, wederkerigheid, dankbaarheid en bescheidenheid. Het is hun missie om de wijsheid van het hart te verspreiden.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Trophonios Publishing
24 juni 2022
27 juni 2022

Reacties op: De wereld van levende energie