Ziel van het Vuur

Gelezen 174 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 60 Favoriet 13 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 6   Topics 0

Avonturier en minnaar, vluchteling en jager, in elk opzicht een rechtvaardig mens, dat alles is Richard Cypher, de Zoeker. Over hem en zijn geliefde Kahlan gaat dit epos de Wetten van de Magie dat, spannend en aangrijpend tegelijk, over de gehele wereld miljoenen aan zich wist te binden. Richard Cypher en zijn geliefde Kahlan zijn erin geslaagd het land DHara te vrijwaren voor een levensbedreigende, door magie gewrochte epidemie maar ze hebben daarbij per ongeluk de akkoorden ontketend. Afschuwelijk duidelijk is nu dat de akkoorden het vermogen hebben alles te vernietigen wat Richard en Kahlan met zoveel inspanning hebben beschermd zelfs de kracht van het Zwaard van de Waarheid zou wel eens ontoereikend kunnen zijn om de vloed van losgebroken magische kracht te keren. Algehele verwoesting dreigt `Nieuwe lezers zullen maar wat blij zijn met deze complexe, epische fantasy die zindert van kracht en magische overmoed. Publishers Weekly

Spannende boeken algemeen
Fantasy
De Wetten van de Magie (5)
Josephine Ruitenberg
Luitingh