De Wim Hof methode

De Wim Hof methode

Gelezen 57 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 59 Favoriet 1 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 1   Topics 0

In dit nieuwe, allesomvattende boek van Wim Hof ‘De Wim Hof Methode’ vertelt Wim Hof zijn verhaal, in eigen woorden.

Hij schrijft dat een ijsbad goed is voor mind en body, maar óók voor de spirit. Wim Hof is bekend geworden met baden of douchen met ijskoud water. Wim Hof, ook wel The Ice Man genoemd, vertelt in ‘De Wim Hof Methode’ op aangrijpende en gepassioneerde wijze hoe hij de methode heeft ontwikkeld en over de verbluffende resultaten van wetenschappelijk onderzoek naar zijn methode.

In ‘De Wim Hof Methode’ leer je hoe je kou, ademhaling en mindset kunt benutten om leiding te nemen over je geest en stofwisseling. Maar de methode van Hof gaat verder dan verbeterde gezondheid of prestaties – het is ook een spiritueel pad om je te verbinden met je innerlijke kracht.

Wim Hof (60) is een levende legende door zijn verbazingwekkende prestaties, zoals het weerstaan van extreme temperaturen, het verbreken van wereldrecords en blootsvoets marathonlopen door woestijnen en ijsvelden.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen